Gå til innhold

Noe som kan gi meg råd? :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi prøvd på ønskespiren i over 2år.

I helga ble vi oppsagt i leiligheten vi trives så godt i og leier, da de sa de skulle ha den til eget bruk. Nå er vi på utkikk etter en ny plass å leie. Ikke særlig lett med to katter:s Jeg blir helt fra meg med tanke på å stoppe prøvingen nå grunnet dette. Men jeg føler jeg vil ha et trygt å stabilt hjem før vi får unge. Men det er jo tydelig nå at man må EIE leilighet for at den skal være trygg. hvem som helst kan jo si oss opp osv når det er leie..

Men så har det seg sånn at samboeren min har kreditt gjeld.. Det er kun 10-15 tusen igjen. Som fort blir betalt ned. Men vi er ikke sikker på at han klarer det på 3 mnd ( som er oppsigelsestiden vår) Når han har fått betalt ned det, så kan vi kjøpe leilighet. Men alt er så vanskelig!! :(

Noe råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ingenting av dette jeg??

Hvorfor må dere stoppe prøvinga? dere har forsøkt i over 2 år uten hell, noe som tyder på at ting kan ta tin. Skjønner derfor ikke hvorfor dere må stoppe nå?

10 000 i kredittgjelde er da ingenting. Hvis han har vist evne til nedbetaling til nå og kan betale resten raskt så skjønner jeg ikke hvorfor dere må vente med å kjøpe leilighet? Så lenge dere nå er sagt opp, han kan betale gjelden sin raskt osv så skjønner jeg absolutt ikke hvorfor dere skal vente med leilighetsjakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...