Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 jeg gjør det nesten hver dag, kan det gjøre noe?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Haha... neida kos deg med spermen din du. Yummi yummi.... men husk at det er en del kalorier i det da, så skulle du ese ut etterhvert så vet du hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Ja, det er ca 300 kalorier pr normale dose... Men det er vel bare til å redusere på maten det.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Skulle ønske jeg og klarte det. Holder for meg å ta en dråpe. Får visst fin hud av det. Mye proteiner er det og.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 fatter ikke at noen klarer å svelge det jeg....kan vedde på at mange slutter med det hvis det er kaloririkt. he he kan heller ta deg et eple,en brødskive med gulost og et glass melk til kvelden!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 jeg og vil ! men det holder for meg det som kommer under sugingen lett at jeg hadde tatt det til kvelds da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå