Gå til innhold

Er fortvila:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unskyld om jeg skriver om det samme igjen,til deg som sa det.Veit jeg er dum!

Men,jeg er fortivla for jeg veit ikke hva som skjer.Om jeg allerede har abortert eller ikke.Har blødd et par dager nå,dette er den tredje dagen.Blødde litt mer i går,men har ikke blød så mye at det har renni ned hele tida,mest når jeg sitter på do.Nå blør jeg bare når jeg tørker meg.Men,det virkere som blodet ligger oppi kjeden,det renner liksom ikke ut.Tar jeg fingern oppi der,blir den rød over hele.Men,det renner ikke ut i bindet.

Legen min har ferie,og har vært og spurt om en annen lege,men virker ikke som dem vil hjelpe meg.Ingen som undersøker meg.Skal ikke dem gjøre det?Det er så ille å gå å ikke vite om det har skjedd noe:-(

Vært på legevakta også,og han undersøkte heller ikke.Trodde dem skulle ta en sånn undersøkelse nedenfor jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Jeg ville ha fått dem til å sjekket. En hvis det er en SA og ikke alt kommer ut av seg selv, kan være farlig det.. Sier ikke at det er det men kan jo være det..

Jeg blødde litt i to dager når jeg var ca 4 uker, men alt ser bra ut nå.. Masse lykke til.. :)

Skrevet

Skjønner veldig godt at du føler deg fortvilt..og gå med den uvissheten er veldig vanskelig...

Jeg har selv opplevd og miste en gang og ble da sendt på ultralyd pga blødning for å få et klart svar. Jeg har også opplevd og ha en liten blødning tidlig i svangerskapet hvor jeg også ble sendt på ultralyd og fikk da bekreftet at alt så fint ut!

Du fortjener og bli tatt på alvor og bli sendt på ultralyd for å få et svar på hva som skjer!

Ønsker deg lykke til!!

Skrevet

Har hatt flere SA rundt samme tidspunkt som du er nå. Det begynte alltid å blø masse etter et døgn eller sånn, men det kommer jo an på om alt kommer ut. Håpet er ikke ute, men har du blødd i flere dager, minsker sjansene for at det går bra.

Syns det er TRAGISK at ikke noen i helsevesenet hjelper deg!!! Stå på og forlang å få finne ut av dette. De kan se ting på UL.

Det fins de som har menstruasjonslignende blødninger i hele svangerskapet, og derfor oppdager svært sent at de er gravide. Håper du er en av dem...

Skrevet

Huff, det er vanskelig å ikke vite...:-/

jeg hadde en sa i uke 6, og den var omtrent som en vanlig mens, og hadde ingen smerter...:-/ Men har også hatt små blødninger flere ganger gjennom begge graviditetene med guttene, og da var det ikke noe galt...:-)

om det er vanskelig å få time til ultralyd, kan du iallefall dra på legekontoret og ta blodprøve for å måle hcg nivå, også ta en ny om ett par dager og håpe på att det stiger:-) det trenger du egentlig ikke time for å gjøre en gang(ikke her jeg bor iallefall)... Bare møte opp på laben:-) noe må de bare gjøre... Kan ikke la deg gå rundt med denne usikkerheten... Eller så er privat ul ett alternativ...

Lykke til, håper alt går bra:-)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

hei sola26

I mitt forige svangerskap hadde jeg til sammen 5 blødninger.. min første (og største) var i uke 8, og minner meg om slik du har det nå, første dagen jeg blødde, så kom det en del ut, hadde samtidig smerter i mage og rygg. Jeg fikk kranglet til meg en UL, hvor det viste seg at alt sto bra til, så hadde jeg 2 dager med blod i skjeden kun, det var mye, men kom ikke ut, 4 dagen hadde jeg kun spotting. Den første av de dagene dro jeg på legevakta, i samme tro som deg, men fikk bare spm om mengde og smerter, og beskjed om å kontakte legen, om det ikke ble noe endringer :-/

Hvis jeg var deg, hadde jeg ringt til legekontoret, og forlanget en haste time. Må nesten bare stå på kravet ditt, i minste fall, så kan du be om en hcg test, om du er så sta som meg, så forlanger du full sjekk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...