Gjest marie-s Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Tenkte å starte en litt anenledes tråd siden for å bryte litt med de vanlige som er her, så hva er deres beste sommerminne? Mitt er nok det at min sønn og meg fikk muligheten til å bade og leke i vannet med en delfin, det var bare helt fantastisk :-)
midgard Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Gullet er snart 1 år, og årets sommerminne er bading i sjøen... he he he... hun elsket det, det var så morro. Og krabbefiske, herregud, så festlig... lille tulle med reddningsvest på flytebrygge, hun tok helt av ved synet av krabbene og vannet (skulle nok helst hoppet uti... he he he). Et annet sommerminne eller minne, hun tok sine første skritt - glemte seg helt da hun holdt på i bassenget hjemme på verandaen. Kjempestolt mor med tårer i øynene... sukk <3
midgard Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 he he he.... ikke meningen å le, men det ble litt komisk - kort og konsist! Ikke morro med kolikk, men nå håper jeg du får rikelig med søvn og nyyyter resten av sommeren:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Gutten min begynte å gå på 1 års dagen sin, mens hele den nærmeste familien var samlet til feiring. Såååå stolt mor da. Og til deg med kolikken; kan skjønne at det er et av dine beste sommerminner. Gutten min hadde selv kolikk, og mye av de 3 første månedene var veldig slitsomme både for han og meg.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 hehe ja, det var en "høydare" når kolikken slapp taket gitt, en ubeskrivelig følelse første gangen ungen sovnet INNE og vogna sto i ro og mor satt og tok seg en kopp kaffe og gråt stille og tenkte; nå er det over. hyling ca 8 timer i døgnet,alenemor og null avlastning. så det er mitt største sommerminne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå