Gå til innhold

Ditt beste tips til å gå ned i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt er sykling om kvelden. Ikke egentlig for å trene, men når du sykler, så spiser du ikke. Og sykling er terapi for tunge tanker som jeg som oftest spiste opp før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håndarbeid.

Da holder man hendene okupert om kvelden forran TV.

Mye sunn mat og regelmessige måltider.

Skrevet

Kutt ut så mye som mulig av karbohydratene!!

Skrevet

være alene fra fødsel. da har du ikke tid å spise. når barnet blir så "stor" at det legger seg i 19-20 tiden er du så sliten at du ikke orker spise. uansett så har du ikke mat i huset siden du ikke orker handle så mye når du har en baby på armen. vanskelig å bære.. :P

Skrevet

mitt er også å trene....mye utholdenhetsidrett. jeg konkurrerer på sykkel og trener mye. Da kan man spise akkurat det man vil uten å gå opp i vekt,

men etter jeg har sykla er jeg skrubbsulten så da går det mye mat.men vekta går ikke opp allikevel. heller motsatt om sommeren. aberet er at det tar mye tid da!!

Skrevet

Legg all mat inn på en kalkulator som regner ut kcal i 2-3 uker. Da får man oversikt over hva man faktisk får i seg. Tror mange ville fått noen skikkelige sjokk her, at den ene lille bollen, eller de 2-3 kjeksene faktisk kan være noe til at vekten ikke går nedover fordi de inneholder mye, mye mer kcal enn man tror.

Gå tur. Det er bare tungt første 2 ukene, etter det blir man avhengig og da gå det av seg selv.

Skrevet

Slutt å spis :) Beste slanketipset....

Skrevet

Spis ikke etter kl 18.00, ellers lite og ofte.

Gå gode turer hver dag.

Skrevet

spis det du vil på dagen, men spis tidlig middag og legg deg litt sulten. Funker som fy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...