Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 jeg hr alltid fått 2600 kr i dobbel barnetrygd. denne mnd fikk jeg 1940. er det noen andre som plutselig har fått mindre?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 det kan være at den er blitt redusert til det "vanlige" dersom barnet ditt er fylt 3 år? Se;http://www.nav.no/Familie/Barnetrygd
R0zaku Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 nei han er bare ett år.. barnetrygden jeg fikk idag var også mindre. rart
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 1940,- er vanlig dobbel barnetygd, dersom du har fått mer tidligere kan det jo virke som om du enten har fått feil eller et tillegg som nå (av en eller annen grunn) er borte. Du får høre med NAV det er de som sitter med fasiten.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Det er småbarnstilleget som er blitt borte. leste her at flere ikke hadde fått denne måneden. hvis du har begynt i jobb og os-en er blitt redusert, da får du ikke småbarnstillegg lenger som jeg tror er på 660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå