Gå til innhold

Dere gifte damer, kan dere hjelpe meg litt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære skal gifte oss om et år, det har vi vist lenge...

Etterpå skal vi på lokalet vi har valgt booke det, og sørge for at alt er som vil vill der.

Familie i utlandet er informert, og de planlegger reise (mange fler enn jeg hadde trodd, og det synes jeg er sååå koselig!)

Plutselig kjenner jeg en rar følelse! Jeg får helt angst! Oi, det ble så virkelig! Jeg elsker samboeren min, og gleder meg mere enn noe annet til å bli hans kone, men dette ble likevell litt skummelt!

Betyr det at jeg ikke er klar, burde jeg avlyse alt oga denne følelsen, eller er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeelt normalt... Trekk pusten...

Skrevet

Jeg hadde seriøst panikk i flere uker! Men det gikk over. Nå har vi vært gift i snart 4 år og jeg har aldri hatt det bedre!

Skrevet

Helt normalt...når man begynner å planlegge ting som bestilling av lokalet osv så blir alt plutselig virkelig.

Jeg hadde ikke det jeg vil kalle panikk eller angst..men det er rart med det da,men var veldig nervøs,spent,det kilte i magen....jeg gledet meg sååå til det hele..det var nesten så det ikke var virkelig om du forstår.

Slapp av,trekk pusten,kjenn godt etter..du sier jo at det er dette du vil...

Jeg tipper det er en blanding av enorm glede,at du er spent,nervøs..er glad for at så mange vil komme å feiere dagen med dere.

Det blir veeldig mange følelser satt i sving i det hele og det er helt normalt.....

Kos deg med planlegging og alt :-)

Lykke til.

Skrevet

AH.... tusen takk! Da kan jeg slappe av, begynte å bli redd jeg hadde rota alt helt til her....

ar jo hørt om såkalte kalde føtter, men trodde det kom litt nermere. Gir seg vell sikkert igjen, da...:)

Igjen, takk for svar :)

Skrevet

Jeg hadde ikke denne følelsen, enda jeg hadde bare 3 mnd på å få alt i boks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...