Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Hei,jeg fortviler litt ang min sønn om dagen. Han er rett og slett et helvete å ha på bleien og noen gange vaske han. Men å ha på bleie igjen er rett og slett en kamp og det er såå slitsomt. Jeg prøver ALT..har sunget for han..det fungerte en liten stund,vi har gjort det til litt lek,at han har leker å drive med...men han er helt vill blitt. Han er 1år hvert øyeblikk og har vært sånn kanskje siden 8-9 mnd,men nå begynner det å bli ekstremt. Fungerte en liten stund at han lå på magen..men ikke det heller funker,for han kommer seg jo fremover. Jeg bare lurer på om noen andre har det sånn også, og i såfall...er det mulig å komme med noen forslag til å gjøre det enklere.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Vi har det helt likt, gjerne verre enn deg og Her er løsningen at hun får stå mens vi skifter tisse bleie, men med bæsj må hun jo ligge.. Vært slik i flere mnd, hun er 15 mnd
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Hvodan vet du at det er verre hos deg forresten,du har jo ikke vært hjemme hos meg når det skjer. Hehe joda..det skulle jeg kanskje sagt....det gjelder selvfølgelig ang bæsjebleie...med tissebleie er det helt ok. Han kan jo stå litt,men om han får stå oppreist,så skal han bare hoppe...så det er ikke alltid like lett det heller. Han har sine dager da,men har jammen sine dager med å bli helt krakilsk også...han blir såååå sinna :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Vi hadde en slik periode, selvom det bare varte i noen dager, egentlig. Vi fant frem løvebamsen, og lot han ta bleie på bamsen først, så gikk det greit for han at vi tok bleie på han:) Vet ikke om det var tilfeldig at det gikk over, eller at det med bamsen endret det...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Vi har det sånn, unntatt på morgenen. Noen ganger kan jeg avlede med leke med lyd. Jeg holder han fast, og sier "du må skifte bleie, sånn er det. Jeg skjønner du ikke har lyst og at du er sint på meg, men du må skifte bleie." også ilskriker han mer, og jeg gjentar som en idiot, mens jeg forsøker innbille meg at jeg er veldig pedagogisk. Holdt på siden han var 7mndr, nå er han straks elleve. Trøsten er at han slutter jo å bæsje i blei ved tre års alder.. Har nok betennelse i armen til da, men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå