Gå til innhold

dere med rockering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere ble herdet? Holder på med dag 4 og er full av blåmerker. Klarer bare maks 45 sekunder før jeg må gi meg...

Når begynte dere å merke at midjen ble smalere? Regner med å måtte jobbe litt mer for det, men er nysgjerrig, da vet dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri fått blåmerker, er det vanlig?

ikke merket forandring på magen, kan være jeg ikke har brukt den nok da ;)

Skrevet

Har du sånn med vekter og bølger? Min veier 1,5 kg og har sånn bølger som "slår" inn mot kroppen...

Skrevet

Man må ha på klær..En stram singlett/T-skjorte stappet ned i en tights er fint...Og så holder det i 45 sek, så antar jeg at du greier og rocke, men avslutter pga av smerter?

Prøv og press deg selv til itt lenger..Ta gjeren en dag pause, men ikke lenger..Eller prøv flere gang i løpet av en dag.Korte økter....For meg "løsnet det " etter 7-8-9-10 ganger..Plutselig kom ringen "på plass" og det gjorde ikke vondt lenger....Føltes som om den hadde vært litt "feilplassert" i starten, men mulig det er bare musklene som greier og holde mot og stabilisere dne på en sånn måte at den ikke "slår" så mye etterhvert..Men gikk liksom plutselig fra og presse meg selv til og holde på et par minutt til å stå"evig"......Man kommer "Plutseig" inn i det....

Skrevet

Jeg prøver flere ganger daglig, og det går greit de første rundene, men når den treffer hoftekammen, er det som oftest over og ut. Ha på polstring og presser meg litt. Har på timeren på telefonen sånn at jeg ikke gir meg før den piper.

Få vel bare holde ut da.. Det er jo litt moro også da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...