Gå til innhold

Hva skal vi gi lillemor i 1 årsgave???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vI har kjøpt briotrille til vår snart 1-åring

Skrevet

Vi kjøpte gå-vogn fra Brio til Leah da hun fylte ett :o)

Skrevet

Hun gikk før hun var 9 mnd ......så kansje en dukkevogn/trille kunne ha vært noe:) Hun har to storebrødre og leker helst med biler til min store forskrekkelse:)

Men takk for tips:)

Skrevet

Har hun dukke da? Trenger ikke å være så veldig fancy, men bare slik at hun har en "liten baby"... He, he. Snuppa mi brydde seg ikke mye om dukker før hun var nesten 4 år, men hun har alltid vært glad i å trille dukkevognene sine. Om det var noe oppi var ikke så nøye :)

Grattis med ettåringen :) Kos dere!

Gjest Kjøttkakemor
Skrevet

En fin sekk til å ha i barnehagen. Bergans har barnehagesekker som er veldig fine. Hun bærer den ikke selv i begynnelsen, så det gjør ikke noe at den er fra 2 år.

Skrevet

våre har vi gitt hhv morell-tre og plomme-tre. nå er de 4 og 9, og er svært glade for frukttrærene...moreller har vi masse av hver sommer, og plomme-treet har 1 plomme på i år :-))

Skrevet

Det var en super ide, 5 om dagen!!! Stjeler den, jeg..;)

Skrevet

Penger på bok til hun blir større og faktisk trenger noe.

Skrevet

Vi lurte litt på dukkeseng. Vesla her er oppvokst med 3 storebrødre som er ganske utpreget gutte-gutter og har tonnevis av biler, transformerser osv, men vesla finnes likevel ikke interessert i dette og vil helst bære rundt på den ene dukken hun har. Så tenkte å kjøpe noe hun kan ha til dukken, som en seng. Så får hun sikkert en dukkevogn/trille. Nå bruker hun Brio-vognen som dukkevogn. Egentlig utrolig fascinerende at kjønn kan spille så stor rolle. Guttene blåste i dukker, ville bare leker med biler, hun her som er omgitt av biler og gutter vil bare leke med dukker og lekekjøkken ;-)

Skrevet

Dukke og paraplytrille, de vognene er lette å manøvrere for de minste som har lært seg å gå.

Skrevet

Den er helt grei, trilletrallr;) et minne for livet :-))

Gjest thricane
Skrevet

en klassisk 1 års gave er jo brio trillevogn.

beste gaven som jenta her fikk var et lekehus fra fisher. det bruker hun MYE.

selv kjøpte vi nye sko og sekk til barnehagen. synes ikke det er noe vits å overøse med leker. kjøpte heller litt ekstra fine sko og lot være å gå etter prisen.

Skrevet

Hva med å kjøpe hjemmelagde klær? Sjekk ut Epla.no, masse fint. Jeg har selv butikk der og synes det er veldig gøy å lage klær til småjenter. Skal selv kjøpe omslagskjole fra Kakle. Hun lager kjolene i retrostoffer fra 70 taller. Jeg elsker klærne hennes. De er helt fantastiske. Sjekk ut

http://epla.no/shops/kakle/

hun syr også på bestilling hvis du har farger som er av interesse

legger med min egen butikk også selvfølgelig

http://epla.no/shops/homemadebyannkristin/

syr også på bestilling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...