stearin Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Huset står uryddig, skulle skifta laken på senga mi, hengt klær og rydda kjøkkenet (gjerne vasket det og). Men er likevel stolt over innsatsen min idag. Med en MEGET sutrete baby har jeg nådd å rydde+sortere alt i klesskapet mitt, vaske klær, lage en goood frokost og middag, hatt besøk og surfet masse på nett:) hehe.. Likevel er det mye jeg skulle gjort.. Jeg er forresten en alenemor med en baby på 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå