Gå til innhold

Er du innadvendt eller utadvendt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vel egentlig det førstenevnte, men det kommer helt an på situasjon og hvem jeg er sammen med. Noen ganger kan jeg være veldig utadvendt også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på situasjonen, som med alle andre..

Skrevet

Utadvendt, men med årene har jeg blitt kresen på hvem jeg gidder å være utadvendt med. Mannen klager på at jeg som er så sosial og utadvendt ikke har skaffet oss vennepar blant foreldrene til ungene i bhg/skole, men når sant skal sies så synes jeg ikke noen av dem er verdt bryet. Har blitt for gammel til å kaste bort tid og energi på andre som man ikke blir skikkelig venner med. Men hyggelig å småprate med dem på butikken, så de tror vel at jeg er utadvendt med dem ;-)

Skrevet

Innadvendt for det meste, men kan også være utadvendt om jeg treffer noen der kjemien stemmer godt.

Skrevet

Jeg er utadvendt, men pleier å se an nye folk litt før jeg viser mitt sanne jeg;)

Skrevet

Mest utadvendt, men i selskap med mennesker som er brautende og/eller veldig glad i sin egen stemme, virker jeg nok litt taus og tilbakeholden. Tilpasser meg veldig dem jeg er med, helt automatisk, så er jeg med noen som er stille eller vanlige blir ofte jeg den utadvente skravlekoppen, og da altså omvendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...