Gå til innhold

omvisning levanger sykehus? er nyinnflyttet her


xantra

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig flyttet til Skogn fra Trondheim. Har jordmor og lege fortsatt i trondheim. Men skal føde på Levanger Sykehus.Har termin 23 august så er ikke så lenge igjen. Er førstegangsfødende og ikke noe kjent der. men jeg kan kanskje få en omvisning om jeg ringer?

I trondheim får man ikke omvisninger lenger vet jeg. Og barselgrupper, det får man tilbud om etter man har født via sykehuset hvor man har blitt registrert? vil gjerne komme inn i en gruppe etterpå, siden jeg kjenner lite folk rundt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Du får helt sikkert omvisning om du ringer. Da jeg var førstegangsfødende var jeg med på et svangerskapskurs gjennom helsestasjonen så da ble det organisert et møte hvor vi fikk omvisning på sykehuset. Jeg er forøvrig 3. gangsfødende og har samme termindato som deg og skal føde på samme sykehus :) Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende :) får se hvem som kommer i mål først da ;)

snakka med dama til en kompis av typen som bor her og hun hadde ikke vært på noen omvisning før fødselen. Er vel kanskje ikke så veldig store forhold her ? (i forhold til trondheim mener jeg ).

Har du hatt fine opplevelser med sykehuset på Levanger elr ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så store forhold på Levanger nei, så ikke nødvendig med omvisning egentlig om man ikke føler veldig for det. Ja, jeg har bare positive opplevelser med sykehuset på Levanger. Er jo en fordel at det ikke er så store forhold. Har alltid følt at de har både tid og kapasitet til å følge opp, så veldig greit på Levanger altså. Du får ha lykke til!!! Ingen ting som tyder på at jeg skal dit med det første... :) Så vi får se hvem som dukker opp først da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...