Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Jeg så navnet Johnatan i dag... Det første jeg tenkte var "hæ?" og det andre jeg tenkte var vel i grunnen at noen ville ha med en sånn fin h, men at de ikke helt skjønte hvor den skulle være hen. Er dette en ny måte å stave Jonatan/Jonathan på? Hvordan uttales det??
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 De har vel misforstått den engelske skrivemåten, som er Jonathan:-) Hehe
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Nydelig utgangspunkt å gi ungen sin, alle må jo gå ut fra at han har dysleksi når han skriver navnet sitt!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Hehe, det var sånn jeg tenkte at det kanskje skulle uttales også... JÅNN-atan. hilsen HI.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Det er jo faktisk det han heter. Om foreldrene vil kalle ham for Jonatan må de endre skrivemåte. Det slår uansett ikke Chaspher som en her inne påstod at sønnen het. Jeg mener - hvem vil kalle ungen sin for Sjasfer?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #9 Skrevet 2. august 2010 Sjasfer, ja... Den husker jeg ennå :-D hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå