Gå til innhold

Er inne på barnihagen.no...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men blir litt forvirra av alle Reima vinterdressene og luene. Hvilke er gode?

Også har jeg en sønn på 14 mnd, noen som vet ca hvilken str de bruker i lue rundt den alderen? Jeg har alltid hatt han med tidligere når jeg har kjøpt lue,så jeg vet faktisk ikke hvilken størrelse han bruker :( Så da er det vanskelig å bestille på nett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lue vil jeg tippe at 48 eller 50 skulle passe. De dressene som heter Reimatec er alle gode.Vind og vanntette. Er bare forskjellige fasonger og mønster på dem. Du kan jo sjekke hvilke som er aktuelle i den størrelsen gutten trenger så kan du legge ut link til de.

Skrevet

Åsså må du se etter om det er høst/vårdress eller om det er vinterdress. Slik at det blir riktig

Skrevet

Nå begynte jeg plutselig å tenke på at jeg ikke vet hvilken størrelse han kommer til å bruke når han tar vinterdressen i bruk. I vår/høstdressen han har nå bruker han str 74. Tror du str 80 vil passe til vinteren da?

Så på vinterdressen som heter Reimatec Austin.

En annen ting- noen som vet hvor lenge tilbudet på vinterdressene varer hos barnihagen.no?

HI

Skrevet

Min erfaring er at det varer til de er utsolgt. Jeg ville nok tatt str. 80 eller 86, men Austin har de ikke i str. 86. Kommer ann på hvor stor han er for alderen.

Skrevet

Han er ikke så veldig stor for alderen, midt på treet kanskje. Han er slank, men ikke så veldig kort. Huff...vanskelig å vite med disse str.

Jeg så også at Austin bare hadde str 80 igjen.

HI

Skrevet

Jeg har en blå Reimatec vinterdress i str. 80 til salgs for 400 kr. om det kunne være interessant.

Skrevet

Jeg er bare veldig usikker på om det er str 80 eller 86 jeg bør kjøpe. Men takk for tilbudet.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...