Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere barnet på samme rom som dere om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt nysgjerrig på hva som er vanligst=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mine inne hos oss så lenge de har fått mat på natta. Storebror flyttet ut da han var 4 mnd, lillesøster da hun var 3 mnd.

Skrevet

Til han var 5 mnd. Da spiste han ikke lenger om natten så da var det godt å få rommet for seg selv. Synes det er mest praktisk å ha dem på vårt rom så lenge de skal ha nattmat.

Skrevet

5 mnd var jenta vår. Skulle ha flyttet henne ut av rommet vårt tidligere men vi hadde dessverre bare ett soverom. Hun sov så dårlig inne hos oss pga vi forstyrret henne når vi gikk ut og inn, snorket osv.

Skrevet

vår er 1 år å 1 mnd ligger ennå på vårt rom.

å ikke travelt med å flytte han.

men de er meget induviduelt.

hva du å baby følerå passer dere best.

å de vet bare dere selv..

Skrevet

Hun er 3 og 1/2 måned og sover inne hos meg. Hun sluttet å våkne på natta da hun var rundt 2 måneder og sover nå fra kl.20 til rundt kl.08. Men jeg tenker å ha henne litt til sammen med meg på soverommet (vi samsover ikke og hun sover i egen seng). Liker å ha henne der, høre på nattlydene hennes når jeg legger meg og våkne til plundringen på morningen.

Hun blir iallfall til hun er 6 måneder. Vi har ingen hast:)

Skrevet

Storebror flytta på eget rom når han var 5 mnd..

Lillebror sover hos oss enda, men han er bare 4 uker..

Skrevet

Storebror var ca 14 mnd. Lillebror flytta for tre dager siden. Han er akkurat 11 mnd.

Skrevet

Mini her har sovet på eget rom i ca 1 mnd nå, han er 18 mnd. Det har gått helt fint.

Skrevet

Eldste - 11 mnd (amming tidlig om morran)

Yngste - 4 mnd (måtte over i seng som det ikke var plass til hos oss + sov hele natta))

Lykke til med statistikken ;-)

Skrevet

17 mnd og 22 mnd.

Skrevet

Er 13 mnd, og sover hos oss ennå. Men har bare ett soverom.

Skrevet

De to eldste var vel rundt 8 mnd når de flyttet inn på eget rom. Minstemann er snart 1 år og ligger fremdeles på vårt rom, men det er fordi vi ikke har pusset opp soverom til han ennå. Skal snart i gang med det. Må flytte han ut før mini blir født, er ikke plass til to babysenger på vårt rom:-)

Skrevet

Jeg sov i samme rom som mine foreldre til jeg var rundt 9 år gammel, enda vi hadde stort hus med mange soverom.

Min datter på tre mnd sover i samme seng som meg, og det har jeg tenkt å fortsette med en god stund til fordi jeg rett og slett ikke har råd til leilighet med flere soverom enda (er alenemor).

Dessuten har ikke jeg noen særlige nattlige aktiviteter med noen i soverommet, som kanskje mange av dere som deler seng med en voksen;)

Skrevet

Til 3,5 mnd - da begynte hun å sove over et måltid.....

Skrevet

Mini var bare 6 uker da vi la han på eget rom. Nå har vi rom vegg i vegg da:-) spiste kun 1 gang på natta da vi la han over. Nå spiser han ikke lenger på natta:)

Skrevet

Til det var slutt på nattamming, 4 og 5 mnd

Skrevet

Oi, skjønner nå at jeg er treg med å flytte knotten på eget rom. Han er 26 mnd, og sover på samme rom som meg. Men jeg synes det er så koselig å ha han der. Som ei annen skrev over her, så liker jeg å høre lydene hans på natten.

Skrevet

Han var vel en 3, 4 måneder da vi flyttet han inn på eget rom. Hadde vel en plan om at han skulle ligger der lenger, men vi sov begge bedre da han kom på eget rom. Spesielt jeg:) Nattammet en god stund etter han ble flyttet, men det var verdt det.

Skrevet

Begge var vel rundt 13 mnd. Jeg ammet ikke, men følte alikevel det var tryggest når de sov på vårt rom.

Skrevet

Jenta vår var vel ca. 13 mnd når hun flyttet på eget rom, kunne sikkert flyttet henne før, men vi måtte pusse opp rommet hennes før hun kunne flytte, derfor drøyde det.

Skrevet

10 mnd. Da flyttet vi, og hun fikk eget rom.

Skrevet

Til han var 18 mnd. Mest fordi han begynte å sove hele natta sånn plutselig nå i ferien. Da tenkte jeg at vi kunne prøve og det har gått veldig bra. Synes egentlig at det er litt unaturlig at han skal ligge der alene når vi voksne sover sammen, men det er deilig å lese på senga igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...