Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Gutten min på 15 mnd fallt ut av sengen lørdagsnatt (40 cm høy) på veien ned smelte han området under kinnbenet inn i hjørnet på nattbordet.Jeg trøstet han og vi la oss igjen.Ingen tegn på skader.Men han har fått et skikkelig bøåmerke der og plutselig nå detter tanken inn i hodet.tenk hvis han har fått noe brudd eller tannskade?????Har faktisk ikke vurdert muligheten før nå..Formen har vært som vanlig.Men var ekstremt trøtt og grinete i ettermiddag..Men det var jo også første dag i barnehagen etter tre uker ferie..Er det for sent å ta han til legen imorgen?Er det ødvendig?? Skitt altså... Føler meg totalt uansvarlig.....Hva tenker dere? Kom med det....
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 hmm vil tro det gikk bra. Kjenner du løse tenner. Er han hoven. Du kan alltids ringe lege. Det gjorde jeg når min falt. Ble beroliget da.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 kan jo være at det er hevelse/blodutredelse som nå gjør vondt? Hvis det ikke gir seg med utilpassheten imorgen (sutring) kan du jo ta kotnakt med fastlegen for sikkerhetsskyld.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Han har ikke tenner i det området enda..Ikke noe blod i munnen og ingen hevelser.Han hadde vel hatt store smerter dagen etter hvis noe var skadet?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 de tåler en del. det er helt sikkert ikke alvorlige skader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå