Gå til innhold

Kan noen forklare meg dette her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 85% fast stilling og har i et par måneder vært sykemeldt. Nå skal jeg gå over til gradert sykemelding, 50%.

Spørsmål:

Betyr 50% gradert sykemelding at jeg jobber kun 35 %?

Eller betyr det at jeg jobber 50%?

Hvor mange timer hver uke utgjør en 50% sykemelding eller 35%?

 

Håper noen vet.

Tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt, for jeg lurer på det samme... Noe i likheten ihvertfall

Skrevet

Hvis du er sykemeldt 50%, så skal du jobbe 50% av antall timer du pleier å jobbe. For noen er det lurt å jobbe annenhverdag, for andre er det lurere å jobbe halvparten så mange dager. Jeg ble sykemeldt i mitt svangerskap, jeg jobbet da 8 timer (inkl lunsj) noen dager og 6 timer andre dager. Jeg gjorde det sånn at jeg jobbet 4 timer de dagene jeg skulle jobbet 8 og 3 timer de dagene jeg skulle jobbet 6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...