Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Jeg har en 85% fast stilling og har i et par måneder vært sykemeldt. Nå skal jeg gå over til gradert sykemelding, 50%. Spørsmål: Betyr 50% gradert sykemelding at jeg jobber kun 35 %? Eller betyr det at jeg jobber 50%? Hvor mange timer hver uke utgjør en 50% sykemelding eller 35%? Håper noen vet. Tusen takk:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Dytt, for jeg lurer på det samme... Noe i likheten ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Hvis du er sykemeldt 50%, så skal du jobbe 50% av antall timer du pleier å jobbe. For noen er det lurt å jobbe annenhverdag, for andre er det lurere å jobbe halvparten så mange dager. Jeg ble sykemeldt i mitt svangerskap, jeg jobbet da 8 timer (inkl lunsj) noen dager og 6 timer andre dager. Jeg gjorde det sånn at jeg jobbet 4 timer de dagene jeg skulle jobbet 8 og 3 timer de dagene jeg skulle jobbet 6.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå