Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 har ikke vært hos legen, men det er d d må være fordi jeg leste om d på internett. har fast forhold til partneren i lang tid så vet ikke hvordan j kan ha blitt smittet. noen som har hatt d før og vet om noe å smøre på for å lindre symptonene? og er d sant at d pleier å gå over av seg selv etter ca 2 uker? går d an å smøre på sånne herpes kremer som man smører på leppene?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Primærutbruddet kan vare i 2 uker ca, men man kan ha blemmer og sår etter det også. Jeg ble smitta for 5 år siden, og får fortsatt blemmer hvis jeg slutter på medisinen.. Gå til lege! Da får du behandling.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Nei du må nok til legen å få behandling der. Å jo før,jo bedre. Har du herpes i underlivet,har du blemmer som sprekker og blir til sår. Nesten samme sår som "hvitsår" som man får i munnen. Å disse sårene skal visst være helt jævlige... Jeg hadde herpes simplex i halsen,å det er det værste jeg har hatt. Man kan få herpes i underlivet ved oralsex viss partneren din har viruse i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå