Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Skal dere forsikre babyene fra første stund? Leste om spedbarnsforsikring, som gjelder de tre første månedene...trodde det holdt med vanlig forsikring? Hvilke erfaringer har dere med forsikringsselskapene? Jeg har IF nå, men jeg vil jo finne den absolutt beste forsikringa til lille gullet!
Tredje drøm Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Vi har også forsikret barna våre gjennom If, men jeg har forstått det slik at forsikringen ikke gjelder før barnet er minimum 3 måneder. Er det noen som gjelder før? Når når nr 3 snart kommer, skal jo hun også forsikres.
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 vi har gjennom gjensidige og kommer til å forsikre kommende lillesøster der når hu først kommer ut...
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Spedbarnsforsikring!!! Denne er absolutt å anbefale; https://www.gjensidige.no/no/0/Privat/Forsikring/Barn-og-unge/Spedbarnsforsikring Det er en ulykkesforsikring for barn fra 0 til 3 måneder. En får nemlig ikke livsforsikring til så små barn..
iok med sønn <3 Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Jeg så på god morgen norge tidligere i vår, og som Lykkelill 84 sier er gjensidige de beste. De anbefalte egentlig ikke spebarnsforsikring, men forsikring fra 3 mnd alder som gjensidige har. Den dekker vist best og er anbefalt av ekspertene, så den skal jeg vertfall ha
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Hmm, okei, jeg skal sette meg ned og sammenligne forsikringer...når jeg bare orker hehe...men hvorfor "trenger" man ikke forsikring før de er 3 mnd? Det er jo mange sykdommer som kan oppstå/oppdages innen den tid?
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Du trenger absolutt forsikring før babyen er 3 mnd, derfor la jeg ved linken til spedbarnsforsikring. MEN du får ikke LIVSforsikring til babyen før h*n er 3 mnd pga at når de er så små er risikoen så stor for at det kan skje noe at selskapene ikke gir ut livsforsikring. Gjensidige tilbyr som eneste selskap (som jeg vet om) en ULYKKESforsikring før fyllte 3 mnd =) Det er noe samme prinsipp som at de ikke gir livsforsikring til syke mennesker..
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Uff, skremmende å tenke på at det tilbys "bedre" forsikring på kjæledyr enn på små nyfødte mennesker....men det er vel forsikringsselskaper i et nøtteskall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå