Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Ok, jeg har vært joggebuksemamma litt for lenge nå, og ja, jeg leser moteblader i ny og ne. Men får liksom ikke helt tak i stilene. Legger til at jeg er i tredveåra. Mange synes sikkert at jeg er helt tragisk som ikke følger med, jeg ville sikkert tenkt det samme selv om andre mødre for ti år siden. Snakk om å møte seg sjøl i døra. Men altså - jeg trenger en oppdatering. Anyone? Takk.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Jeg synes det er mange stiler ute og går. men det er fortsatt litt den stilen med smale jeans/leggings og oversized overdeler. Selv om lengden på toppen nå begynner å krype oppover (til skrekk og gru for oss som har litt til overs på magen etter fødsel) Store strikkegensere ser ut til å bli en trend til høsten. Gjennsomsiktige/trasparente topper, gjerne med blonder er også populært. Trenchcoat Kilehæl på sko Pudderrosa, sort og andre duse farger er fortsatt trendy. Dressjakke/blazer. Gjerne med trekvartlange ermer Bolerojakker i skinn eller pudderrosa Jeg syns det virker som det meste er lov er for tiden. Går man på billigkjedene som BikBok, H&M, Vero Moda så blir det sjelden feil.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Takk for svar! Jeg er oppdatert på enkeltplagg og farger, det er som oftest sammensetningen jeg ikke helt griper.Har visst mistet kreativiteten på det området. Sukk.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Jeg sliter litt med det samme, men da må jeg bare faktisk se i blad og magasiner. Eller følge gatemoten. Men det er litt vanskelig når jeg ikke akkurat bor i verdens navle ;p Egentlig er jeg mest for at man plukker ut de klesplaggen som passer best til kroppsfasongen. Så hvis man har slanke bein og ha litt mage man vil skjule så er det finest å velge moten med smale bukser og en vid overdel. Jeg kunne for eksempel aldri nå kunne gått med en trang overdel med de bilringene som henger igjen etter fødsel. Da får trend bare være trend, det gjelder å se bra med klærne også. Men den oversized strikkegenser stilen tror jeg at jeg kan like. Eller en florett bluse i dus farge, med en skinnbolero over kan være stilig, i kombinasjon med noen slitte, smale jeans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå