Gå til innhold

ok å gi ferdig nan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi får NAN HA 1 til vanlig. Når vi er på tur får hun vanlig drikkeklar NAN, og det går helt fint:)men er det ok å gi henne det hver natt liksom?er jo mye fortere å varme det litt enn å måtte først avkjøle litt varmt vann fra termosen, så helle pulver oppi, riste og deretter vente til det blir ok temperatur på melka...det tar jo mye lengre tid, og hun ER så utålmodig om natta...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har råd til å kjøpe de melkekartongene, ser jeg ikke problemet med det.

Skrevet

Men det er vel en grunn til at du gir HA utgaven ellers?

Og da er det vel ikke så lurt å gi vanlig Nan hver natt. Hadde ikke gitt det på tur engang da jeg.

Det er dessutten ikke så tidkrevende å blande Nan fra pulver heller, trenger jo ikke bar bruke varmt vann.

Jeg blander 2 deler kaldt vann og en del kokvarmt og flaska er ferdig på 1 2 3. Litt kald er den dog, men det er slik min liker den.

Skrevet

Hver kveld ordner vi en termos med varmt vann, og 2 tåteflasker med kaldt, kokt vann til 80 ml. De resterende 40 ml fylles opp fra det varme, kokte vannet. Pulver er ferdig oppmålt på en slik beholder med 3 rom. Tar under 1 minutt å ordne flasken.

Skrevet

Ehm, hun spurte om hun kunne bruke ferdig nan, ikke hvor lett en mme-flaske kan lages.

Skrevet

Ikke noe problem å bruke ferdig nan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...