Gå til innhold

handle babyutstyr i svergie? Hvor? lønnsomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har tenkt oss til svergie å handle utstyr til den lille:) I alle fall vogn i utgangspunktet.

Noen som vet om noen butikker vi burde innom? - tenkt oss til strømstad eller rundt der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt Kattys i strømstad er verdt å ta turen innom:)

Ellers må man vel innom Happyland på Svinesund når man først er der:) Babyproffsen på Nordby syns jeg faktisk ikke er så billig..Finner aldri noe der..

God tur:)

Skrevet

vi kjøpte bilsete og emmaljunga vogna vår i sverige. på kattys i svinesund.

prisen er akkuratt den samme som hjemme MEN der får du jursen som er/var 80norske= 100 svenske så vi sparte ca 2500kr. menge sier at det er ikke sååå mye penger men er verdt å spare der man kan!!!

får MASSE baby utstyr og klær for den prisen!!!!!

for oss var de absolutt vært kjøre turen:)

Skrevet

Det er en del billigere på Happyland i Svinesund men blir fort brukt opp hvis man kjører en spesiell tur over dit i bensin og sånt. Pluss det er litt vanskelig å handle mye på grunn av toll regler og sånt. Turte ikke å riskere å miste barnevogn i tilfelle man ble stoppet så måtte gå på to biler. Var verdt det for barnevogn (nesten 2000 kr spart). For småting er det verdt det hvis du skal uansett til over grensen.

Skrevet

Vi kjøpte vogn på Kattis Babyshop i Strømstad nå i sommer. Den kostet 6200 NOK (Emmaljunga City Cross med City bag). I tillegg fikk vi med stelleveske som man ikke får i Norge. Vet ikke nøyaktig hvor mye vognen koster i Norge, men vi sparte nok minst 1500 kr med stellebag'en.

Jeg vil også anbefale denne butikken på det varmeste. Utrolig proffe og flink folk som jobber der. De gav en skikkelig "opplæring" i hvordan vognen skulle brukes og ga masse tips. I tillegg kan man dra dit og få utført reparasjoner gratis dersom det skjer noe med vognen, eller man kan dra til en babyshop butikk i Norge og betale for det.

Jeg bestilte forresten vogn i forkant og ringte ned dagen før jeg skulle hente den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...