Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Blir helt satt ut her jeg sitter, men alle vinduer oppe, nydusjet i kaaaaaldt vann og drikker iskaldt vann......og fremdeles svetter så det renner! Er det graviditenen eller? Er i 4. mnd....
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Jeg ble varmere. Og varmere og varmere.. Var varm fra før, så på slutten orket jeg nesten ikke gå til jm og lege fordi det var så varmt der og flaut å sitte å tørke svette med papir.. Hadde jeg ikke blitt sykmeldt pga blødning, då vet jeg ikke hvordan jeg hadde kunnet jobbe. Jobber med klienter og samtaler. Måtte kaste masse klær jeg brukte i graviditeten. Og etter barseltida
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Hadde også hetetokter gjennom hele graviditeten, varte over et år etter jentene ble født. Lå med et laken og vinduene på vidt gap hele vinteren, forferdelig plagsomt. Mannen min lå med varmeteppe og dundyne.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Ja, akkurat slik dere beskriver det, har jeg det hver eneste dag. Så utrolig rart! Uansett hva jeg gjør, blir det ikke bedre. Sitter nå med kaldt fotbad og vått håndkle....ENDA SVETTER JEG! Jeg blir SPRØØØØØØ! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå