Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Så har det skjedd igjen, en ung kvinne har blitt voldtatt,. Denne gangen var overgriperne av utenlandsk opprinnelse. Jeg hadde en diskusjon med en god venninne, hun kommer med uttalelser som dette: stakkar han/ de skjønte jo ikke at hun virkelig ikke ville. Det er jo så mange norske jenter som syns at sex med menn fra andre kulturer og land er spennende, hvordan skal menn med utenlandsk opprinnelse skjønne at noen norske jenter ikke vil. -De har nok møtt jenter som har "sagt ja", hvordan skal de da forstå det når noen sier NEI, de skjønnte jo ikke dette, de,. Stakkars gutter. Er det jeg eller hun som er "rasist". jeg forventer at de forstår et NEI. -Hun forsvarer overgriperen/overgriperne med... de er jo vant til å få ja, hvordan skal gutta skjønne at en jente ikke vil.... hilsen surpompen.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Klart de forsto at hun ikke ville, de er jo ikke dumme fordi om de er utenlandske. Men mange utenlandske kulturer driter i hva kvinner tenker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå