Mrs Smutt & Smilende Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 ... er 15 uker på vei og er ikke i stand til å styre meg selv ved synet av lakrisis. Møkk! Vet dere hva som nesten tar rotta på meg? At jeg ikke for mitt bare liv greier å finne ut hvordan i h..... jeg bretter ferdig denne j..... båten: Origamidrittbåt! Jeg brettet den i 35 eksemplarer for 10 år siden, men finner verken boka mi, hukommelsen min eller noen instruksjoner på nettet. Må brette! Hjelp?
blomstre Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Huff da! Håper dagen i dag blir bedre. Skal ikke isbilen være til å stole på heller nå? - Fytti! Men med den der brettinga har jeg trua på deg altså. Stå på, så finner du sikkert ut av det! Ha en god tirsdag! :-)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2010 Takk! Så hyggelige ord "blomstre". Fikk nesten dårlig samvittighet av å blåse ut sånn på det viset. Ha en god tirsdag selv!!! Det fortjener du:o) Noen andre som har greie på den papirbåten forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå