Gå til innhold

Gode grunner til å ha enebarn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger man "gode grunner" eller "grunner" i det hele tatt?? Det er da et høyst privat valg den enkelte tar alene eller som par hvorvidt de vil ha barn, ett barn eller flere barn

Skrevet

Sykdom, hos barn eller foreldre.

At man har et barn, har mistet sin partner, i død eller skilsmisse, at man ikke ønsker å leve i en stefamilie.

Skrevet

Mer oppmerksomhet til det ene barnet, mer ressurser til det ene barnet. Roligere.

Skrevet

At man kun vil ha et barn? Er det en god nok grunn?

Skrevet

*Fordi hun er The One And Only og jeg kan ikke se for meg at jeg kan elske et annet barn i nærheten av like mye.

*Fordi jeg har alltid bare ønsket meg en

*Fordi jeg synes det virker slitsomt å ha flere barn

*Fordi jeg ønsker å bruke all tiden, ressursene og energien på det barnet jeg har, ikke dele det på flere.

*Fordi det var veldig vanskelig og kostbart å bli gravid

*Fordi jeg holdt på å stryke med under fødselen

*Fordi at livet er perfekt som det er nå og jeg vil ikke forandre det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...