Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rødt blod.Hadde litt menssmerter i går,men ikke smerter i dag.har på en måte litt lysere blødning nå.Er det tegn på abort?????

Håper noen veit.Er i uke 5+5,så er ganske tidlig.Har en del slim også.Rødt slim.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da... Det er aldri morsomt med blødninger, men det KAN gå bra likevel! Noen har jo flere blødninger i begynnelsen av svangerskapet til tross for at det går bra.

Men det kan også være begynnelsen på en SA. Det er vanskelig å svar på dessverre...

Ønsker deg lykke til

Skrevet

vil bare dele min historie ang sa med deg...

i fjor for ca ett år siden så mistet vi i uke 10 og man kan si at jeg var rett og slett ikke i tvil når det skjedde, jeg våkna om natta av at jeg hadde styrtblødd gjennom hele seng,sengetøy osv, hadde syke smerter, type vondt å sitte vanlig smerter, og styrta på do, der bare fossa det ut, store ekleklumper, blandet med friskt og gammelt blod, dette holdt på i en del timer før det omtrent stoppa like plutselig som det skjedde. men de timene det pågikk var vondt, var som en fødsel med kraftige tak i mage og rygg for å liksom pumpe ut alt...

ut i fra det du beskriver så kan det være en sa, men det kan og være helt ufarlige ting som skjøre slimhinner, har du hatt sex så kan man blø osv, om morkaken ligger ved livmormunnen så kan det være en årsak, du kan ha sprukket en blodåre når livmoren din vokser, du kan miste en tvilling osv, er utrolig mange årsaker til en blødning og i mange tilfeller er det helt ufarlig og friske babiser vokser opp..

har du fått målt hcg nivået ditt med feks 2-3 dagers mellomrom?

siden du er så kort på vei så ser dem kanskje ikke noe på ul enda desverre...

ønsker deg masse lykke til*XXX*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...