Gå til innhold

Fittehøvel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fittehøvel. Har du det?

Eller bruker du den samme høvelen som du bruker under armene, på bena etc.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker den på armhuler og legger før fitta... så går den i bosset! Eller, kun barberbladet går i bosset. Skaftet varer evig :) Enn du?

Skrevet

Blir ikke det fryktelig dyrt? Å spandere på seg en ny høvel for hver gang, mener jeg.

Jeg bruker den samme over alt og kom til å tenke på at det kanskje er litt ekkelt. Eller?

HI

ps. synes du høvlene som er til "herre-høvler" er bedre enn de pingle dame-greiene-med-fancy-farger? det synes jeg. at herre-høvlene er best, altså

Skrevet

Og der skrev jeg "høvle®" så mange ganger at nå er det ett rart ord. Høvle...høvler... Hmm, snodig ord jau

HI

Skrevet

Jeg barberer meg i dusjen, og er da ren før jeg barberer.

Jeg bruker samme høvelen under armer, på leggene og mellom beina.

Jeg stikker jo for søren ikke høvelen OPP i høna. :S

Skrevet

Jeg bruker min overalt om en annen. Syns ikke det er ekkelt så lenge den blir brukt på min kropp. Bruker hånkle flere ganger også jeg, og da har jeg ingen garanti for om jeg har tørt meg i ræva med den delen jeg tørker meg på halsen neste gang.

Skrevet

Jeg bruker samme høvel overalt på kroppen ja. Og jeg er ikke så skitten nedentil at det på noen måte skulle være ekkelt. Jeg barberer meg alltid i dusjen. Og da er jeg i tillegg ren FØR jeg barberer meg.

Hvis noen syns det skulle vært ekkelt, antar jeg at dere ikke kysser mennene deres etter at de har utført oralsex på dere?

Enig i at mannehøvler er bedre:) Bruker forresten bladet mange ganger.

Skrevet

Bruker samme bladet til det ikke barberer så godt lengre. Som 19.48, jeg stikker ikke høvelen opp i høna, dessuten er man vel ikke så skitten? Barberer meg også til sist i dusjen, så ser ikke noen grunn til å bytte hver gang. Bruker herrehøvler, de er så mye bedre enn damehøvlene.

Skrevet

Hihi og tusen takk for svar, jenter:=)

Alt det rare man skal tenke på. Godt å da dib i slike stunder før man blir helt tussete *hihi*

HI

Skrevet

Fittehøvel... Hehe.. Den var ny!

Skrevet

Har kun en høvel som brukes til alt.

Skrevet

Fabelaktig uttrykk... fittehøvel!!!

utrolig som mitt ordforråd har blitt utvidet her på dib!

pass bare på at du ikke høvler av deg biffgardina med fittehøvelen... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...