Gå til innhold

rett til fri for rinnkjøring i bhg/ sfo????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rett på 1-3 dager permisjon fra min arbeidsplass, er ikke sikker på om dette er regler som er forhandlet frem på min arbeidsplass, eller om det er noe som gjelder generelltfor alle? Noe som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lovfestet, og opp til den enkelte arbeidsgiver.

Skrevet

Mannen min som er bussjåfør har rett til 1 dag, jeg som jobber i kommunen har rett til 3 dager. Det kommer helt an på arbeidsplassen din ;-)

Skrevet

Tror de aller aller fleste får velferdspermisjon, spørsmålet er vel om man får det med lønn?

Hos oss får vi en dag med lønn, og to dager uten lønn. Er det spesielle grunner til det (f.eks legeattest på at barnet trenger mer tid enn normalt på å tilvennes) får vi tre dager med lønn og ytteligere to dager uten lønn.

Skrevet

Søren også... Mannen min og jeg skal ta en dag hver, ettersom jeg jobber i barnehage og bør være på jobb når vi også tar i mot nye barn på denne tiden. Når han spurte i dag om han fikk permisjon med lønn svarte arb. giver at han selv fikk finne ut av hva han har rett på! (liten bedrift som følger arb miljøloven, men ikke noen goder utover det nødvendigste) Håpet det stod i arb miljøloven at man hadde rett på det, emn fant det ikke der, måtte bare spørre her inne i fall jeg har lett på feil sted.. Da blir det feriedag i steden, de får nyte dagen sammen da:)

'

Hvor står det om man har rett til å gå i begravelse og sånt da, for det er vel også velferdspermisjon??

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...