Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3754416.ece sier seg vel selv at når man bruker to plasser så skal man betale/hente billett for hengeren og. Man bruker jo to plasser.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Hadde det vært en parkeringsplass man måtte betalt for så hadde jeg sett greia med å måtte betalt og hente bilett for to plasser, men ser ikke helt problemet når det er gratisparkering. Hilke forsjell utgjør det egentlig..?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Ser den,men allikevel så burde man jo kunne tenke at man bruker to plasser,ergo så må man ha to billetter. hi
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Nei, så lenge man bare kjører en bil og plassene er gratis kan jeg virkelig ikke forstå at man må ta to lapper. Kan du forklare meg HVORFOR? Og hvor legger man lapp nr 2?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Du er sikkert smart du HI, som synes to billetter er en selvfølge.. Hadde ikke falt meg inn å hente to lapper om jeg hadde kjørt med henger, hvor skulle jeg gjort av den andre lappen? Og dette var i tillegg på en gratisparkering, så helt idiotisk å gi bot uansett, etter min mening, da lappen for gratisparkeringen kun er der for å dokumentere at man ikke har stått mer enn 3 timer (gratis 3 timersparkering), og det er i mitt hode opplagt at hengeren har stått der like lenge som bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå