Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Den lokale dama på nav her jeg bor er ny og virker ikke som hun vet så mye og hun sa kun 3 uker til meg, så jeg har levert den nå med 6 uker til termin. Men så hører jeg av flere at det er mange flere uker enn bare 3 med behandlingstid...hva er deres erfaringer? Takk for svar...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Brukte ca.10 uker på behandling av foreldrepenger i mitt tilfelle
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Ca 2 uker fra jeg sendte den inn till pengene stod på kontoen første gang.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Grei behandligstid her.. 4 uker ca. Men vet fler som har ventet i 3 mnd ja... Så kommer ann på hvor mye de har å gjøre fikk jeg beskjed om.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Etter 4 mnd ringte jeg selv for å høre hva som foregikk, og fikk da beskjed om at det var noe som manglet i søknaden. Da var barnet født...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Normalt 3-4 uker. Men søker du i veldig god tid før termin hender det søknadene blir liggende litt på vent. Dersom noe mangler er det ikke alltid ting går etter boka da nav dessverre sitter med et gammelt datasystem som ikke alltid fanger opp ting slik det burde. Vær flinke til å purre dersom dere synes ting drøyer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå