Gå til innhold

Fortelle kommende besteforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er invitert i en stor vennebursdag neste helg, og jeg er redd for at hemmeligheten vår blir avslørt.. Både foreldrene hans og mine skal spise middag sammen med oss nå i helgen som kommer, så tenkte å benytte sjansen til å fortelle dem det før evt rykter når dem, selvom det er ganske tidlig (uke 8). Dette er deres første barnebarn -og ikke helt planlagt,

så de vil nok bli overrasket -men glade:) Noen gode råd/tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Bare hopp uti det! De blir sikkert kjempe glade.

Det höres jo ut til at dere er ganske sammensveiset siden de alle er bedt.Passer bra det med denne nyheten.

Jeg er ogsaa i 8. uke og har termin 9.Mars 11. Vi skal laangsomt begynne aa spre nyheten naa til de naermeste i allefall.

Lykke til.

Klem

Skrevet

Vi fortalte det med en gang vi hadde fått det bekreftet av legen vi...altså i uke 5. Hehe! Tålmodighet er en dyd heter det,men tenkte som så at foreldrene våre kunne få vite det tildlig,mens alle andre måtte vente lengre ja.

Laget meg en tskjorte med bilde av en nybakt bolle inni stekeovnen vår,som jeg gikk med når vi var på besøk hos svigers. Da demret det for de litt etter litt. ;)

Til mamma så pakket jeg inn et par små babysokker og graviditetstesten i pent pair og gav henne.

Skrevet

Hehe! :)

Forteller dere det da "forsiktig" .."Det er fortsatt veldig tidlig.. og.. så det er jo ikke helt sikkert alt går bra.." eller spretter dere champis(brusen) "DERE BLIR BESTEFORELDRE I MARS!" ?

Vi skal jo si det i kveld -og jeg er spent!! :)

Skrevet

hehe du har termin på min bursdag :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...