Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Syns det er så vanskelig. Snuppa på 5 mnd sover fra 19.00-08.00 og sover lite på dagtid. De små blundene hun tar er maks en time. Og bare to blunder om dagen. De faller aldri på samme tidspunkt. Men hun legger seg til samme tid hver eneste dag da
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Synes også det er vanskelig ettersom vi aldri våkner til samme tidspunkt hver dag (det varierer fra kl.07-09). Så den eneste sovetiden som er fast er når jeg legger henne for kvelden, si senga, kl.20.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Synes det hørtes bra ut jeg:-D De sover jo mindre og mindre på dagtid og mer jevnere og sammenhengende om natta som de gror til. Min gutt har aldri vært en som sov lenge på dagtid i forhold til andre. 2 ganger på dagen i ca 1 time til 1.5, men fra han var 4 uker så hadde jeg rutine på sengetid sånn mellom 19-20 og da sov han nesten hele natten (i beg våknet litt for mat, men etter hvert sov han til morningen). Så lenge barnet ditt er fornøyd, så er jo ingenting bedre enn det. Det finnes jo ikke noe oppskrift på dette, så dette er noe man bare må prøve seg frem på om hva som funker for sitt barn:-D
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Da begge var rundt 6 uker, begynte vi å legge dem til samme tid hver kveld.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Fast leggetid på kvelden fra de var 2 uker gamle. Hvilene på dagen varierer alt etter som hva vi gjør etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå