Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Mini er 7 uker og jeg tror rett og slett han hater vogna si. Jeg er veldig glad i gå tur og ser på det som en fin måte å komme i form etter fødselen men det blir veldig lite hyggelig når babyen skriker som en stukken gris så fort han blir lagt i vogna. En sjelden gang dupper han av etter et kvarters tid, men stort sett kan han holde det gående hele turen, gjerne en times tid. Så fort vi er hjemme og han taes opp er han blid som en sol. Sørger selvfølgelig for at han alltid er mett og har tørr bleie før han legges i vogna og at han ikke er for kald/varm. Har også forsøkt å bygge opp rundt ham slik at det blir trangt og godt nedi der, men neida... forsøkte også å legge nedi en brukt t-skjorte som lukter mamma, DET hjalp i 10 minutter men så var det på'n igjen. Noen som har hatt det på samme måte som har noen tips til meg utover det jeg allerede har forsøkt?
It's all about me Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Noen barn er rett og slett slik. Førstemann hatet også å ligge i vogna si, så han bar vi for det meste. Ble bedre ettersom han ble eldre og kom opp i sportsdelen 5 mnd gammel Nr. 2 og 3 derimot likte heldigvis godt å bli trillet, men felles var er det at det skal være bevegelse omtrent hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Min er og slik.. Umulig å ha i vogna når han er våken.. :s Han vil nemlig kikke, se og opp.. Er jo altfor mye spennende som skjer utenfor vognen.. Det jeg har begynt å gjøre, er å bruke ryggstøtten i bagvognen. Jeg bygger opp slik at han ikke sitter så bratt.. Det hjelper litt, og når jeg ser at han begynner å bli trøtt, så legger jeg han ned igjen. I tillegg til at jeg har en del vognleker til han.. Alt for turens skyld.. Det er jo ikke anbefalt å bruke ryggstøtten så tidlig
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Min er og slik.. Umulig å ha i vogna når han er våken.. :s Han vil nemlig kikke, se og opp.. Er jo altfor mye spennende som skjer utenfor vognen.. Det jeg har begynt å gjøre, er å bruke ryggstøtten i bagvognen. Jeg bygger opp slik at han ikke sitter så bratt.. Det hjelper litt, og når jeg ser at han begynner å bli trøtt, så legger jeg han ned igjen. I tillegg til at jeg har en del vognleker til han.. Alt for turens skyld.. Det er jo ikke anbefalt å bruke ryggstøtten så tidlig, men jeg prøver å gjøre den mindre bratt hvertfll
Gjest Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Minste min var sånn til hun ble ganske stor, type 8-9 mnd gammel. Prøv bæresele i stedet når barnet blir litt større, kanskje det hjelper? Vesla likte ikke det heller da ....
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Takk for svar. får kanskje prøve å sette opp ryggen litt og se om det hjelper. Jeg mistenker at det er det samme her med at han går glipp av alt som skjer utenfor. Bilstolen elsker han, der sovner han hver gang. HI
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Det er nok ikke noen annen forklaring på problemet at du har fått deg en litt stil og design bevisst unge, som du har skvisa ned i en Emmaljunga, eller annet styggedom! Det er dømt til å mislykkes! Ville gått ut å shoppa en xplori før han får varige traumer, stakkars liten!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #8 Skrevet 2. august 2010 kjære 17.59. jammen er du god, det er helt riktig at den lille har emmaljunga. Men xplory er nok mer egnet ved tripping på kjøpesenter enn på skogsveier på landet, men det var et godt forsøk! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå