Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Skal ha selskap om 2uker, tenkte å bake noen kaker. Synes det er greit med kaker som kan fryses, så kan jeg bake når jeg har tid og lyst. Og heller bake ei ferst kake samme dag. (hvis jeg rekker, har to små som virrer rundt beina...hehe) Hvem passer det seg å ha i fryseren? Syns det blir litt teit å be noen av gjetene selv ta med seg ei kake
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 suksessterte og vanlig langpanne sjokoladekake holder seg godt i frysern.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Sjokoladekake holder seg fint i fryser. Bløtkakebunn går også bra å fryse. (ps. det heter ikke "hvem passer det seg å ha i fryseren?" - om du ikke snakker om personer du tenker å putte i fryser`n. Det heter "hvilken passer det seg å ha i fryseren?"
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 daimkake. det er bare helt nydelig. de blir jo vanlig\iskake. nydelig og servere mandelbunn og hjemmelaga kremis 50\50
Super-Mish Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Det var faktisk nettopp hjemmelaget Daim-iskake jeg hadde i tankene, annie 14:48. Det er det beste som finnes i hele verden. Nam nam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå