Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Jeg var å kjøpte Libero bleier på tilbud for et par måneder siden, og da kjøpte jeg inn et par pakker av denne fotball-kolleksjonen de har/hadde + et par pakker vanlige Libero Up&Go, men det har blitt til at jeg nesten ikke bruker dem fordi gutten min bæsjer gjennom de hele tida. Jeg synes de holder så utrolig dårlig på avføring, og hver gang ender det opp med at jeg må skifte både body og bukse på han. I 6 mnd pakke til Rimi fikk jeg også et par Up&Go bleier fra Pampers, vet ikke hva de heter, men det samme skjedde da jeg brukte de. Opplever andre det også slik som jeg, at Up&Go er dårligere enn andre bleier? De er jo kjempepraktiske å ta på, bare synd de ikke fungerer som forventet.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 nå har jo jeg en på 2år da, men bruker kun up&go vi og e kjempefornøyd
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Har også en på 2, og bruker kunn up&go Har ikke noen problemer med lekasje el. Byttet fordi hun fikk opp borrelåsen på di andre, da var ikke lekasje det største problemet, for å si det sånn^^ Da var det veldig ofte en bli liten jente som hadde smurt seg inn i bleiens innhold som gliste fra sengen om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Uff da...hehe Forstår at dere byttet da ja Min er 14 mnd nå, men jeg håper jo at vi kanskje blir litt mer fornøyde etterhvert for jeg synes de er så mye greiere å ta på enn disse andre bleiene. HI
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Har aldri hatt det problemet med up & go bleiene. Problemet hos oss var at det var slitsomt å kle av alt for å få de på igjen. Så syntes jeg de strammet over magen, ble for stor om jeg prøvde større størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå