Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Skal samle noen oppskrifter, for å gjøre istand en ukesmeny, eller flere... Kan jeg få din beste oppskrift? Må være sundt, og godt da.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Jøss, INGEN som har slike middagsoppskrifter? hmmmmm
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Fiskeboller i hvit saus med poteter og raspet gulerot. Kjøttkaker i bruns saus med poteter og grønnsaker Kyllingfile med ris og salat
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 pitabrød med fiskekaker, salat og rødløk.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 wraps med kylling og salat lapskaus bakt potet med tilbehør grillet laks torsk, poteter og gulrøtter wok..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Kylling caccitore. Godt, billig og relativt sunt vil jeg tro. Bruk kyllinglår eller fileter, strø de med salt og pepper, dypp de i mel og stek dem gyldne på panna. Stek 2 stk. finhakket løk. Bland kyllingen, løken, en boks eller to med hermetisk tomat (nok til å dekke kyllingen), gjerne med ekstra smak, hvitløk og gjerne litt paprika også i panna og la det putre uten lokk i ca et kvarter. Ha over litt hvitvin (jeg bruker ca. 1,5 dl vin til 4-5 fileter og 1,5 - 2 bokser tomat) og la det småputre under lokk i en halv til en time. Server med pasta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå