Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Til jente. Uttales rett frem Is-la. Åh, jeg både elsker og hater navnevalg! Er så vanskelig! Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Synes det er et merkelig navn, men det er ditt valg:)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Det blir helt feil og rart på norsk. På engelsk uttales navnet med stum s, altså AILA. Finn noe annet.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Som 13:58 sier og er enig med henne. Is-la blir helt feil uttale og blir helt feil på norsk
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Navnet er IKKE Is-La. Dette navnet har allerede en uttale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå