Gå til innhold

savner å være gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei lite snuppa på 4 mnd. Mannen min har 2 barn fra før og vil ikke ha flere!

Når vi ble sammen sa han ok til at vi fikk 2 barn sammen, men nå er det helt utelukka!Føler meg litt lurt egentlig..savner så å være gravid, synd å være 24 år og ikke få flere barn:( Jeg har alltid ønska meg MANGE barn, men hva kan jeg si til å få han til å skifte mening?Føler ikke at noe funker...er jo ikke mulig å tvinge han akkurat:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ro ned eggestokkene og kos deg med den ferske babyen du har

Skrevet

gjør jo det, koser meg glugg ihjel!men trist å tenke at det blir den eneste...unnskyld hvis jeg virker sytete altså

Skrevet

Ta nå ikke sorgene på forskudd. Nyt tiden med babyen og ikke vær trist over at hun kanskje blir den eneste. Den eneste du får ut av det er en trist og kjipen permisjon og ingen gode minner å se tilbake på.

Og hadde noen spurt meg, nå som snuppa er 3mnd., om jeg skal ha flere barn så er svaret: Nei. Hun er den beste og det holder:-)

Men hvem vet? Man kan endre seg etterhvert. Og det kan det gjøre for mannen din også.

Herregud! Dere har en nyfødt baby! Bruk tiden deres på henne og så kan dere diskutere eventuelle flere barn etterhvert

Skrevet

javel får slutte å syte da..føler ikke noen skjønner meg:S vi er så glad i lille snuppa vår og hun er virkelig verdens beste!:D

Synes det er ekkelt når folk spør; "ja når kommer neste da?" og da sier jeg at jeg har fått det jeg ønska meg pluss han har to fra før og det er nok for oss! Fader som jeg lyver:(

Skrevet

Fy fader som han har lurt deg... Best å hive han på dør altså!!!

Hehe... nei da :) Men er jo synd at han plutselig har funnet ut at han ikke vil ha flere da. Kan jo hende han skifter mening igjen når babyen blir litt større og det blir mindre jobb/mer nattesøvn igjen :)

Skrevet

Jeg har også ei lita snuppe på 4 mnd. Tok en graviditetstest nå, og den var negativ. Å Herre Guuuud for en lettelse! Vil ikke ha evt neste før om 2 år.

Skrevet

Dette er ikke noe han kan gå tilbake på, så bare avvent litt, så ordner det seg helt sikkert!

Jeg ville koset meg med babyen en stund og latt graviditet og fødsel komme litt i bakhodet, så føler han seg nok klar etter hvert :)

Gratulerer med baby :)

Skrevet

Du vil ikke ha en til før om 2 år nei, 14:49 .. Men i dette tilfelle så var ikke mannen interissert i flere barn!! Føler med deg jeg, HI!

Skrevet

Takk=)

ja håper han ombestemmer seg, selv om jeg tviler på det..han har så mye trøbbel med barnemora til ungene:S han er altfor snill og blir utnytta så:(

han er livredd for at jeg skal gå ifra han og la han sitte med 4 barn!Jeg skjønner han jo også da, men jeg har ikke planer om å forlate han!jeg vil at barnet vårt skal ha bo sammens med begge foreldrene.jeg elsker han jo!

Skrevet

jeg sitter her med en to uker gammel unge og jeg savner så sårt å være gravid. Hyl og grin.

Eneste jeg kan trøste meg med er at jeg har en perfekt baby. Jeg skal nyte babytiden.

Det kan jo hende samboern din endrer mening når jenta deres blir et par tre år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...