Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Er det slik at jeg må bestille dette selv, eller gjør jm/lege dette? Jeg bor i Trondheim. Hvis jeg skal bestille selv,hvor skal jeg hendvende meg?? Taknemmelig for svar..!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Den du er på siste svangersk. kontroll hos, bestiller. Enten lege eller jordmor.
It's all about me Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Det er nok litt forskjellig. Jeg har født på to sykehus. Det ene bestilte jm overtidskontroll til første dag over termin, det andre ringte jeg selv en uke over. Så er du over skader det ikke å ringe og høre med føden.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Er foreløblig ikke over tiden. Skal til lege på fredag så om baby ikke har kommet innen da, tar jeg det opp med han da.. Tusen takk for svar! Hi
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 jeg var til siste kontroll hos jordmor 4 dager etter termin, da ringte hun sykehuset for å informere dem om at jeg var på overtid. Da jeg fortsatt ikke hadde født ti dager på overtid ble jeg kalt inn til overtidssjekk på sykehuset. Siden alt fortsatt så bra ut da ventet de enda et par dager i håp om at jeg skulle komme i fødsel av meg selv. Ble satt igang 12 dager over tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå