Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Jeg merker alt fra de største plaggene og ned til hver enkelt sokk. Bruker strykemerker og synes ikke det er veldig stor jobb, stryker fortløpende etterhvert som nye klær kommer inn.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Jeg merker de fleste sokker og truser, men hvis noen par som er umerket blir borte regner jeg det som ren svinn :-) Verre om større/dyrere plagg blir borte så der navnes absolutt alt!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Er ikke så nøye på sokker... Gjør ikke så mye om ett par sokker forsvinner i ny og ne... Men alle andre plagg merkes. Og dresser/jakker hvor hetten kan tas av merkes både dress/jakke og hette...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Jeg gjør ikke det, men får jeg hjemm sokker, truser, eller skjorter som ikke er våre henger jeg det på klessnora de har i garderoen, så kan den forelderen som gjennkjenner det, få det på rett plass.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Det eneste jeg ikke merker er sokker. Gud så ekkelt det må være å ha stykemerke inni sokken, og ikke vil jeg stryke de på utsiden, det ser ikke pent ut Om jeg mister en sokk holder jeg nok ut det, men har faktisk ikke mistet en enda. Eneste jeg har mistet (eller stjålet spør du meg) var en jakke som var navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå