Gå til innhold

Merker dere også sokkene som er med i bhg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker alt fra de største plaggene og ned til hver enkelt sokk.

Bruker strykemerker og synes ikke det er veldig stor jobb, stryker fortløpende etterhvert som nye klær kommer inn.

Skrevet

Jeg merker de fleste sokker og truser, men hvis noen par som er umerket blir borte regner jeg det som ren svinn :-) Verre om større/dyrere plagg blir borte så der navnes absolutt alt!

Skrevet

Er ikke så nøye på sokker... Gjør ikke så mye om ett par sokker forsvinner i ny og ne...:)

Men alle andre plagg merkes. Og dresser/jakker hvor hetten kan tas av merkes både dress/jakke og hette...;)

Skrevet

Jeg gjør ikke det, men får jeg hjemm sokker, truser, eller skjorter som ikke er våre henger jeg det på klessnora de har i garderoen, så kan den forelderen som gjennkjenner det, få det på rett plass.

Skrevet

Det eneste jeg ikke merker er sokker. Gud så ekkelt det må være å ha stykemerke inni sokken, og ikke vil jeg stryke de på utsiden, det ser ikke pent ut ;) Om jeg mister en sokk holder jeg nok ut det, men har faktisk ikke mistet en enda. Eneste jeg har mistet (eller stjålet spør du meg) var en jakke som var navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...