Gå til innhold

Har jeg blitt overflødig ? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke gutten min på 9mnd syns jeg er noe morsom lenger. Vi leker og tuller når vi er alene på dagen, men så fort pappa kommer hjem er det bare han som gjelder. Han er ikke spesielt utrygg blant andre heller sitter gjerne på fanget til onklene sine og leker. Vil til meg når han har fått nok lek.

Og når vi var på ferie i helga og han var litt rastløs og grinete, drev tantebarnet mitt på 10år og snurra han rundt. Han syns det var kjempe gøy, når hun gav han tilbake til meg ga han tegn på at han ville tilbake til hun.

I går satt han på fanget til fremmede uten at det var noe problem. Er det noe galt? Er det ikke nå han bare skulle ville til meg?

Noen kloke ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, slik har det vært her også. Hun skriker høyt når hun må tilbake til meg.. Så jeg er nok litt kjedelig:)

Men hvis hun er redd, trøtt og vil ha kos, da kommer hun til meg.

Vi har det slik med tanter, onkler og besteforeldre. Det virker ut som om de er mer interessante:)

Det går nok over:)

Skrevet

Gutten er aktiv og liker action. Han er sammen med deg hele dagen, så da er det stas med "nye" fjes som kommer.

Unger er sosiale mennesker. Vær glad ungen din koser seg med andre mennesker!!

(finnes nok av sutrete unger som er limt fast i mammas fang...)

Skrevet

He-he, skjønner at det gjør litt vondt, men det er tegn på en helt normal utvikling hos barnet ditt :o) De skal ut, de skal utforske verden, de skal bli kjent med andre og da må han slippe skjørtekanten din, vettu ;-)

Det er de første skritt i en løsrivelse som skal ta de neste 20 årene, eller hele livet. Som mor må du slippe ham når han vil ut og du må være der når han trenger deg og vil til deg.

Vær glad for at han er trygg også hos andre :o)

Skrevet

Det er bra det er normalt i hvertfall. Hører alle har barn med seperasjonsangst. Her merker vi ikke noe særlig til det.

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...