sola26 Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Det er som mensen.Er i uke 5+5.I går hadde jeg litt sånn mensen verk.Og jeg blør ,med slim.Har på meg bind,men det blør ikke noe spesielt mye,bare når jeg setter meg på do,da kommer det blod ut etter jeg har tissa.Langt slim med blod i på en måte.Har ikke hatt sterke mens smerter,men litt. Jeg regner med at det er en SA.Ho på legevakt sa det kunne være truende abort.Hva er det?Har tatt Hcg blodprøve.men,må jo vente en uke på svar.Men,hva er vitsen å vente på den prøva,om det er abort som skjer nå? Håper noen kan svare meg:-( Skulle ønske noen kunne undersøkt meg.Legen har ferie.
GogJSpentNå Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Er noen som blør gjennom hele svangerskapet som mensen. Har en venninne som blødde di 4 første måntene og har nå en frisk flott gutt.. Jeg blødde litt i 2 dager når jeg var ca.4 uker. Er nå 6+4 og fortsatt gravid. Skal på tidlig ul, men vet ikke helt når jeg får time, så blir spennende å se da hvordan det går. Har hvert hos lege å dem mener alt står bra til.. Lykke til og håper det går bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå