Gå til innhold

hvor mange kilo har du gått opp i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lagt på meg to kilo.. Sukk... Alt for mye øl..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To her også, men jeg fortviler ikke. Trener zumba og jogger og har allerede gått ned 0,5 kilo igjen. Blir så fin atte. ;)

Skrevet

Jeg har født et barn for kort tid siden, så jeg har gått NED 17 kg, he he :-)

Skrevet

Har faktisk gått ned nesten 6 kg! :-) Men, så hadde jeg litt igjen før jeg var kvitt kiloene etter sist svangerskap (nå er de borte og 1 kg i minus), og lå litt over idealvekten fra før siste svangerskap, så hadde litt å ta av. Hadde det vært skikkelig sommer tror jeg kanskje ikke jg hadde vært så flink, men med mye regn, kald vind og sjeldent temperaturer over 12-14 grader så frister ikke is, hvitvin ute osv så mye uansett.

Skrevet

-2 kg..

Men det er ene og alene fordi vi giftet oss, så har stressa av meg et par kg..kommer vel på igjen nå som alt roer seg..wohoo.. :-|

Skrevet

Jeg har også lagt på meg to kilo, men fortviler ikke av den grunn! Du må huske at når det er sommer og man spiser uregelmessig og kanskje litt mer "usunn" mat enn man pleier + litt mer alkohol, så vil kroppen opparbeide seg en del ekstra vann også i tillegg til noe fett. Gi det 4 uker og spis sunt og beveg deg litt, så er du kvitt dem! Det funker for meg hver gang! :-)

Skrevet

Vanligvis trener jeg regelmessig også, så det er nok noe der.. Jeg fortviler ikke, men gleder meg til hverdagens salat og joggeturer:-)

Skrevet

-8 kg siden midten av mai. Sommeren er en fin tid til å gå ned. God tid til å lage sunn mat. Gode råvarer og tid til å være aktiv.

Skrevet

Jeg var så flink å trene før sommeren, men etter en uke ferie fikk jeg et vondt kne og kan fortsatt ikke trene lenger! Jeg gikk opp vel en kilo i ferien, men den er borte nå. Rett og slett fordi i ferien kjørte vi masse rundt og da stappa jeg i meg snop hele veien, og det slutta jeg med da vi kom hjem. Enkelt og greit! :)

Skrevet

8 kg, sukk, altfor mye baby i magen min...:-)

Skrevet

Ingen ting. Dvs 0.5, pr i dag, men det går jo litt opp og ned fra dagsform/mensen osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...