Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 uke 9 og ul pga små blødninger. ikke smerter eller friskt blod. på ul kunne de bare se en tom fostersekk.. har noen opplevd lignende men likevel vært gravide?
cilinik Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Ja jeg. Fikk UL pga blødninger, så bare fostersekk. Tok Hcg som steg bra og høy i utgangspunktet. Ny UL 2 uker senere, fortsatt intet foster. Ga meg to uker da de regnet m at ting ville komme ut av seg selv og ny UL etter to uker for å sjekke at ting hadde kommet ut el skrape ut dersom det ikke kom noe. De regnet m at det var et Blightet ovum siden fostersekken ikke hadde vokst fra 1 til 2 UL på 2 uker. Så den siste UL som var 4-5 uker etter første for utskrap så fant de liv alikevel. Nå er jeg uke 21 og en livelig baby som spreller rundt der inne:-D Jeg trodde jeg var 8 uker på 1 UL, men livmor str 6-7 uker. Når du kommer til neste UL og de ikke ser noe og de tilbyr deg utskrap ev tabl for utstøt, be de gi det et par uker for å være på den sikre siden:-D Kanskje du ikke er så langt på vei som du selv tror........ Du har vel kanskje tatt hcg prøver også? Jeg tok 3 stk. de to første mm 2 dagers mellom rom og siste nesten 1 uke senere. Hadde da doblet seg. Lykke til og TVI TVI:-D Send gjerne en PM om du ønsker dersom du lurer på noe og ev hvordan det går.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 jeg hadde blødninger fra uke 5 til uke 9. Men på UL uke 6 så kunne de se et hjerte som banket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå