Gå til innhold

alle som har hatt blødninger i svangerskapet, kand ere se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

uke 9 og ul pga små blødninger. ikke smerter eller friskt blod. på ul kunne de bare se en tom fostersekk..

har noen opplevd lignende men likevel vært gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg. Fikk UL pga blødninger, så bare fostersekk. Tok Hcg som steg bra og høy i utgangspunktet. Ny UL 2 uker senere, fortsatt intet foster. Ga meg to uker da de regnet m at ting ville komme ut av seg selv og ny UL etter to uker for å sjekke at ting hadde kommet ut el skrape ut dersom det ikke kom noe. De regnet m at det var et Blightet ovum siden fostersekken ikke hadde vokst fra 1 til 2 UL på 2 uker. Så den siste UL som var 4-5 uker etter første for utskrap så fant de liv alikevel. Nå er jeg uke 21 og en livelig baby som spreller rundt der inne:-D

Jeg trodde jeg var 8 uker på 1 UL, men livmor str 6-7 uker. Når du kommer til neste UL og de ikke ser noe og de tilbyr deg utskrap ev tabl for utstøt, be de gi det et par uker for å være på den sikre siden:-D

Kanskje du ikke er så langt på vei som du selv tror........

Du har vel kanskje tatt hcg prøver også? Jeg tok 3 stk. de to første mm 2 dagers mellom rom og siste nesten 1 uke senere. Hadde da doblet seg.

Lykke til og TVI TVI:-D

Send gjerne en PM om du ønsker dersom du lurer på noe og ev hvordan det går.

Skrevet

jeg hadde blødninger fra uke 5 til uke 9. Men på UL uke 6 så kunne de se et hjerte som banket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...