Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Jeg tenker at noen voksne bør være litt mere bevist sin egen oppførsel rundt bhg start. Hva tenker dere? Hva er viktig å tenke på?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Du har tydeligvis noen tanker om hva folk gjør feil rundt barnehagestart, hva med å dele dem først? Jeg opplevde at magefølelsen var helt feil fra første stund, alt var galt og alle rundt meg mente det bare var fordi jeg ikke ville gi fra meg barnet mitt til andre. Fire måneder gikk før barnet var ute av barnehagen igjen, og jeg hadde fått bekreftet alle mine dårlige følelser om akkurat den barnehagen. Med full støtte fra de rundt. Nå leverer jeg med største glede og ser at barnet mitt både blomstrer og nyter barnehagetilværelsen i ny barnehage.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Du har tydeligvis noen tanker om hva folk gjør feil rundt barnehagestart, hva med å dele dem først? Jeg opplevde at magefølelsen var helt feil fra første stund, alt var galt og alle rundt meg mente det bare var fordi jeg ikke ville gi fra meg barnet mitt til andre. Fire måneder gikk før barnet var ute av barnehagen igjen, og jeg hadde fått bekreftet alle mine dårlige følelser om akkurat den barnehagen. Med full støtte fra de rundt. Nå leverer jeg med største glede og ser at barnet mitt både blomstrer og nyter barnehagetilværelsen i ny barnehage.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Jeg tenker at de som jobber i barnehagen vet bedre enn meg hvordan barnehagestarten skal foregå så jeg hører på deres tips og erfaringer. Jeg forventer at de gjør den jobben som kreves av dem og stoler på at de gjør det. Jeg må inrømme at jeg er skeptisk til unge barne og ungdomsarbeiderer pg unge assistenter med tanke på taushetsplikten. Jeg hører ofte disse gruppene prate om mer omm barn enn jeg ønsker de skal prate om mine barn. Ellers ser jeg på meg selv som både fleksibel og tolerant så ser fram til barnehagestart med glede. Tror det blir helt topp. Jeg tenker å prøve på å gjøre jobben deres så enkel som mulig. Jeg ønsker ikke å framtre som vanskelig og sur og jeg prøver å oppdra barna slik at de passer inn og framstår som søte og snille barn. Er taknemmelig for at noen passer barna mine mens jeg jobber:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå