Gå til innhold

Flere Stavangermager her?


februargutt2011

Anbefalte innlegg

Hadde vært kjekt å blitt kjent med flere gravide fra stavanger og omegn :)

Jeg er selv 25 år, samboeren min er 29 og dette er vår første :)

Har vært på tidlig UL i uke 8+5, var kjempekoselig å se lille spiren på 1,8cm og høre hjertelyden. Har bestilt ny UL neste uke, da det blir uke 12... krysser fingrene for at alt går i boks :)

Har ingen gravide venninner for øyeblikket, så er ikke så mange å snakke baby med, de fleste bryr seg ikke så mye om sånnt når de ikke er gravide selv.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en jente på 28 år, samboeren min e 29 år. Jeg venter mitt andre barn, har en gutt på 8 mnd fra før, så disse blir veldig tette:) men glede meg:) Vi bor i sandnes, men er fra Stavanger begge to:) Gleder meg til å se den lille spiren på onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, Jeg er 26 og samboer 36!:) Jeg er 13+2 i dag med vår første, veldig spennende:) Vi bor i Stavanger. Jeg var på ul i uke 8, kjempe gøy!!! Vi får følge med på hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29, samboer 29, fikk førstemann juni08,

Jeg flytter til stavanger som student om 14 dager og blir alene mamma med guttungen på 2 fra september og fram til januar, for da kommer pappan etter=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg er 30 år og mannen min er 39. Dette blir vårt andre barn. Vi bor i stavanger. Er i dag 12+6. Var på ul i uke åtte. Alt fint med den lille. Hadde egentlig lyst til å se spira igjen snart for å få bekreftelse, men har begynt å kjenne liv der inne! Fantastisk... og kvalmen har begynt å gi seg. Nå er det bare gleden å være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

 

Så kjekt å se d e flere fra stavanger og omeng.

 

Æ e 29 og sambo 31 og vi bor i Sandnes, men han e fra Stavanger og æ e fra Harstad:) Detta e vårres første barn eller andre vest vi ska ta me den vi møsta i uke 8+3 i november 2007.

Æ va på ul i uke 7+2 og i uke 12+4. D va kjempe kos på den siste ul'n når vi fikk se ett lite nøste på 6,09cm som sprella vilt der inne og når vi fikk høre hjertelyden lå æ me tåran i auan på benken;)

 

I dag e æ i uke 13 og e veldig gla, kan jo inrømme at æ har vorre vældig redd før å møste igjen, men denna gangen ska d gå bra:)

 

Ha en strålanes søndag alle sammen:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg er 21 og samboeren min er 25 å bor i stavanger, er vår første:)

er 12+1, var på ultralyd 9+2 og all var fint:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at det var endel :)

Har akkurat kommet fra UL nå..alt så kjempebra ut. Er 12 uker idag og babyen er 5,4 cm :) Den sprellet som en makrell inni der, med både armer og bein. Plutselig strakk den seg ut så lang som den var og snudde litt på seg før den krøllet seg sammen igjen.

Utrolig gøy!! Fikk masse bilder og jeg synes det var betryggende å se nurket :)

3 uker til så kan jeg få vite kjønnet mente hun :)

 

Er det noen som ikke skal vite kjønnet her eller er alle like nysgjerrige som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg vil vite kjønnet! tror eg hadde klikket åm eg skule gå 9 mnd uten å vite d:P hehe..

jormor ijen åm 2 uker, så eg får sikker satt opp ul time da håper eg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer heller ikke vente med å få vite kjønnet:) alt for nyskjerrig!!! Jeg skal på ul 13. sep, det blir super spennende!

 

Har dere begynt å tenke på navn eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så kjekt. Var hos jordmor igår å fikk høre hjertet:) koselig!!

Fikk time i posten til ordinær UL 20.sept men drar til kypros den dagen så skal få flyttet den til uka etterpå (blir uke 19 da), så tenker jeg at jeg tar en UL i uke 15 åfår vite kjønnet da siden hun sigrid da det:) Det er utrolig så mye man ser så tidlig.

 

Var på UL på tirsdag å så en sprellende makrell inni der som hoppet, snudde seg, strakk seg laaangt ut og krøllet seg sammen igjen. Det var fantastisk! Kunne se tærene :D

 

Sliter litt med navn...samboeren er drittlei av å høre på forslag, dessuten har søskenbarna hans fått barn så det er 17 navn der vi ikke kan ta...sykt!! Mange "gode" navn er tatt.

 

Jeg liker Filip, eller Filippa. Men de gjør ikke han :/

Så har vi vært inne på Marina og det godkjenner han. Men jeg vet ikke helt. Synes Lukas er koselig, men det er så in nå med bibelnavn..så tror vi dropper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e drit nysgjærrig og har løst te å vite d, men sambo vil ikke d. Så æ kan jo ikke bare ture på og finne d ut heller... å dessuten hadde æ fått vite d hadde han jo uansett fått vite d når han ser ka æ eventuelt kjøpe.

 

Hihi må nu flire litt, hvær gang æ prøve å overtale han så e einaste undskylninga mi at d e ænklare å finne navn (men man må jo ha både gutt og jentenavn klar da d ikke e 100% uansett), oxo sir han at grunnen te at æ vil vite d e bare før at æ e så jævla nysgjærrig... Å han har jo da vældi rætt i d da:))

 

Så her får vi vite ka d e når den kommer ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 26år og samboeren min er 33 år, fra sandnes. Venter vårt første barn.

Er 11+6 på vei. Var på UL i uke 9+4, alt var bra så langt:) Har fått ny UL 28.09, så nå er det bare å vente i spenning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått time 2.september hos Sigrids Ultra for å se kjønnet...er såååå nysgjerrig!!

 

Noen som har begynt å tenke på navn eller begynt å lage rede?:)

 

Blir koselig dette..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt litt på om jeg å skal bestille en privat ul for å få vite kjønn, virker så lenge til 13 sep:) Jeg har ikke helt tort å lage rede enda, vil vite at alt er bra først (mistet en gang i uke 15). Men har begynt å tenke litt på navn da. Hvis det blir jente har vi Sofia, Ylva, Tuva, Ada og Eyla som alternativer. Hvis gutt har vi tenkt på Sebastian, Theo eller Ask. Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen :-D Gratulera så masse til alle :-)

Jeg er 24 sambo er 27 og bur i sandnes:-)

Er 15+1 har allerede vert på 2 ultralyder, 1 hos sigrid i uke 12 og 1 hos kari utne uke 14 og fikk vite at d var en liten guttebass der nede:-D

Anbefaller på d sterkeste og gå til kari utne, hun var kjempe flink:-D

Åsså tar hun bare 500 for 3D :-D

Dette er våres første barn <3 <3 <3

Her gleder vi oss utroligt masse ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:D Gratulere så mye heile gjengen!!

 

Eg e 21 og samboer e 25:) Eg e halvt stavanger/sandnes jenta som forvilla seg t Brusand og fant mannen min der:) Me bor her ute også:)

Me vente vårt første barn:D E i dag 15+5 :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd i uke 8+5 hos Tone Lunde (kolibri Medical),var kjempegreit der, topp utstyr og fikk gode bilder. men litt dyrt..kostet 1000kr og jeg var der sikkert 10-12min,

I uke 12 var jeg hos Sigrids Ultra, hun viste meg babyen vår lenge (ca.1/2 time) og fikk gode bilder både printet ut og mange bilder på cd med hjem..hun tok bare 500. Jeg fikk både vanlig og 3d. Tror kanskje Sigrid tar litt mer for 3D ultralyd når man har kommet lengre i svangerskapet. Og hun er kjempegrei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hallo alle sammen :)

 

Eg e ei jenta på 21 år og kjæresten min e 23.

Me vente vårt første barn i sammen i februar. Eg e nå i uke 18, og ska på ultrayd på onsdag, glede meg :)

 

 

Camilla1989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var jo knallmange stavanger og omegn-mager her!! Så koselig=))

Jeg er 26 år, samboeren min er 27 og vi flyttet til Tasta i juli. Venter er liten gutt med termin 29 januar, så det kan jo like godt bli februarbaby=)

Hvis dere er interessert i å treffes, Bim-treff så gå inn på bim-siden for stavanger og skriv dere på! Der avtaler vi treff for januar og februarmager snart.

Kjekt hvis mange blir med=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...