Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Jeg har aldri farget håret mitt, har egentlig aldri hatt lyst eller behov. Jeg har ganske mørkt hår, men det er litt lysere om sommeren.. Nå er jeg egentlig ganske lei håret mitt, og vil prøve å farge det, men jeg har jo ikke peiling på noe sånt.. Litt pinlig å ikke kunne noe om noe så vanlig.. Vil gjerne farge det ett hakk lysere enn det jeg har, men er litt redd for at det blir for lyst, noe som ikke vil passe meg.. :s Er det dyrt å farge hår hos frisøren? Hvor lenge holder en hjemmefarge? Og hva gjør man om det ser helt jævlig ut? Finnes det noe man kan ta vekk det fargen med, om det blir stygt? Trenger alle tips dere har.. Er ikke gravid, så trenger ikke tenke på det.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Skal du farge det litt lysere er det nok å bruke hjemmefarge, men har du tykkt eller langt hår må du nok ha to pakker. Anbefaler at du får noen til å hjelpe deg siden det fort kan bli ujevnt første gang man prøver det selv. Blir det ikke pent må du nesten farge det igjen, det er ikke annet å gjøre. Men ikke farg det for mange ganger på kort tid, siden det sliter på håret. Og ikke ta permanent etter farging, om du plutselig skulle få lyst til det også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå