Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Min klarer ikke mer enn 12-15 brikker, og selv da må hun ha litt hjelp. Pusler vi 35 brikker blir det alltid bare tull. Det virker som hun ikke helt klarer å forstå at hjørnebrikker og kantbrikker bare skal brukes på rammen.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Har endel med 20 og 25 brikker, de pusler han raskt unna. Har et på 48, det går litt senere men klarer hele alene. Har venner med unger på samme alder, ikke alle pusler så mye, hadde ikke vert bekymret, de har andre interesser og ting de er flinke i. Hater puslespill selv, skjønner ikke gleden liksom:) har venner som elsker å pusle og pusler store puslespill på null komma niks, føler meg ikke mindre begavet enn de likevel, jeg har mine områder;)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Da gutten min var 3 år puslet han glatt 48 brikker. Dette var altfor lite utfordrende for han. Men han har hatt veldig dilla på puslespill da. Akkurat som sin mor... :-) Tror dette er veldig forskjellig ut fra om de interesserer seg for slike ting eller ikke..
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Dette er jo avhengig av interesse da. Min ene gutt puslet puslespill på opp til 100 brikker uten hjelp når han var 2,5-3 år, men han var nok langt over middels interessert. Han som nå har fylt 3 år klarer ca 40 brikker uten hjelp, de på 50-60 brikker eller fler trenger han litt hjelp med. Han er mer normalt interessert i å pusle. Det tar gjerne litt tid da, akkurat som din er det ikke alltid han husker på det med hjørne og kantbrikker, men han ser på farger og mønster og ser (etterhvert) hvor bitene passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå